אנחנו שמחים להכריז שהחלה המכירה המוקדמת של הכרך הבא של “אגדות אמיתיות”

אנחנו שמחים להכריז שהחלה המכירה המוקדמת של הכרך הבא של “אגדות אמיתיות” הפעם החלטנו שלא לפתוח קמפיין הדסטארט, אלא לפתוח מספר מוגבל של עותקים במחיר מיוחד במכירה מוקדמת על מנת לממן את הפקתו היקרה של הספר. בחנות ההוצאה תוכלו למצוא את הספר “אגדות אמיתיות – כרך ב” ב74 שקלים (במקום 94). בנוסף, למי שלא הספיק לרכוש את הכרך הראשון – ניתן לרכוש את שני הכרכים של הספר (א’ וב’) במחיר 148 שקלים (במקום 188). למי שידו משגת ורוצה לעזור לנו לקדם את הוצאת הספר, פתחנו מוצר בשם “באנו לעזור” ב300 שקלים. הרוכשים את מוצר זה יקבלו ספר חתום עם הקדשה אישית בצירוף מספר הפתעות מיוחדות, בנוסף, אנחנו נתרום בשם כל רוכש של המוצר הזה עותק של הספר לבית ספר, ספרייה אזורית, או מחלקת ילדים בבית חולים בישראל. שימו לב. מחיר הספרים במכירה המוקדמת יעלה משלב לשלב, אז כדאי למהר ולהנות מהמחיר המיוחד. ככל שנצליח במכירה המוקדמת, כך נוכל לזרז את הפקת הספר, אז כל רכישה משפיעה.

מה יהיה בכרך הבא?

בכרך הבא תוכלו למצוא אגדות על כמה דמויות מפורסמות כמו ז’אן דארק או וויליאם שייקספיר, לצד דמויות פחות מוכרות שהיה לי חשוב להביא למרכז הבמה כמו סיפורו של אנריקה הנווט וקונרד שיק. כמו בכרך הקודם, גם בכרך הזה שמור מקום מיוחד לדמויות נשיות מעוררות השראה כמו אמנית הלחימה ים ווינג צ’אן, אדה לאבלס המתכנתת הראשונה וגרייס אומאלי מלכת הפיראטים. אבבל הפעם ייחדנו גם שתי אגדות לנציגים של קהילת הלהט”ב – אוסקר וויילד וצ’ייקובסקי,

כדי לעשות את חלקנו במאבק להגדיר מחדש את הנורמלי נוכח מתקפות מוזרות מצד אנשים חשוכים. לילדים שאוהבים סיפורי גבורה ומלחמה יש אגדות מלאות אקשן על גיבורים אמיצים כמו רעמסס השני והארולד הוויקינג הפרוע, ולילדים שאוהבים אמנות יש אגדה על ג’וטו הצייר ועל קוקו שאנל המעצבת.

כמו בעבר גם הפעם ייחדנו מקום מיוחד לנציגים מעולם הפילוסופיה כמו וולטיר וג’ון סטיוארט מיל, ומעולם המדע כמו צ’ארלס דארווין או פאטימה אל פאחרי מקימת האוניברסיטה הראשונה. אני גם שמח לדווח שבכרך הזה שמרנו מקום מיוחד לאגדות בעלות קשר יהודי וישראלי אשר מעשירות את הנרטיב המקומי שלנו עם סיפורים על שלומציון המלכה, הרמב”ם, יונה בוגלה וחסיד אומות העולם סוגיהארה.